advertise

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست؟

رنگ سال ۲۰۲۲ رو اینجوری ست کن

از آنجا که تو سال ۲۰۲۲رنگ very pery (رنگ آبی بنفش تقریبا به رنگ گل پریوش) از سوی کمپانی پنتون به عنوان رنگ سال معرفی شد اکثر طراحان سعی می کنن در مد و پوشاک، دکوراسیون، مبلمان وحتی لوازم جانبی سال ۱۴۰۱ از این رنگ استفاده کنند.فروشگاه اینترنتی نیدلی در اردبیل در این مقاله به بررسی رنگ سال ۲۰۲۲ و نحوه ست کردن لباس با سایر رنگ ها پرداخته است. این مجموعه همچنین با فروش انواع پوشاک با به روزترین متد های روز دنیا آماده خدمترسانی به شما عزیزان می باشد.شما میتوانید برای خرید انواع پوشاک زنانه و دخترانه در اردبیل به فروشگاه سایت مراجعه فرمائید.

رنگ سال ۲۰۲۲ برای لباس | پوشاک زنانه نیدیلی
رنگ سال ۲۰۲۲ چیست؟
رنگ سال ۲۰۲۲ برای مانتو | پوشاک زنانه نیدیلی
رنگ سال ۲۰۲۲ ابی بنفش |  پوشاک زنانه نیدیلی

پنتون چیست؟

پنتون یا پانتون (Pantone) نام شرکتی است که منبع معتبر و مشهور جهانی در زمینه رنگ است. بیش از ۴۰ سال است که پنتون با محصولات، خدمات و تکنولوژی خود الهام بخش متخصصین طراحی در شناسایی رنگ‌ها و ایجاد خلاقیت است و از ۲۰۰۰ به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال، شهرت جهانی دارد.


دلیل انتخاب رنگ سال ۲۰۲۲

پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را در قالب یک تغییر و مرحله‌ برای گذر از دوران کرونا و پا گذاشتن به زندگی عادی در نظر گرفته‌است؛؛ دوره‌ای که قرنطینه‌ها و ایزوله بودن تمام می‌شود. حالا هم که مردم هم عادات تازه‌ای پیدا کرده‌اند و استانداردهای جهانی نیز تغییر یافته، شرکت بین‌المللی متخصص در حوزه‌ی رنگ هم باید دست به اقدام تازه‌ای بزند.
رنگ جدید پنتون، خلاقیت و نوآوری را با خود به همراه آورده است. زیرا پس از شیوع کرونا زندگی همه دچار تغییر شده است؛ اکنون که یک دوره منزوی و دور از اجتماع به پایان رسیده و استانداردها حال تغییر هستند، این رنگ اعتماد به نفس می‌بخشد و خلاق افراد را زنده خواهد کرد تا از تغییرات استقبال کنند.
بعد از بیست ‎‌و دو سال معرفی رنگ سال، پنتون برای اولین‌بار اقدام به ساخت یک رنگ جدید برای عرضه به بازار و معرفی رنگ سال کرد هرچند که مشابه رنگ Very Peri پیش‌تر وجود داشت.
رنگVery Peri در عین این‌که به رنگ آبی نزدیکی زیادی دارد و طرفداران این رنگ را راضی می‌کند، در ترکیبات خود کمی رنگ قرمز هم دارد و شاید به‌همین دلیل در کنار احساس آرامش، حس حرکت را نیز القا می‌کند و حس خلاقیت را برمی‌انگیزد.
لوری پرسمن، معاون رنگ در مؤسسه پنتون می‌گوید: ساخت یک رنگ جدید بعد از مدت‌ها برای اولین‌بار در این شرکت اتفاق افتاده و این نیز نمادی از تغییراتی است که در سال آتی پیش روی ما قرار می‌گیرد؛ رنگ سال آینده منعکس کننده اتفاقاتی است که در فرهنگ جهانی می‌گذرد و بیانگر سوالاتی است که مردم در تلاش برای دریافت پاسخ آنها هستند.
او افزود که PANTONE ۱۷-۳۹۳۸ Very Peri با ترکیب طیف‌های آبی و بنفش-قرمز، شادابی و حضور پویا را نشان داده و بیان خلاقیت خود را تشویق می‌کند.


رنگ سال ۲۰۲۲ بنفش | پوشاک زنانه نیدیلی
رنگ ترند سال ۲۰۲۲ |  پوشاک زنانه نیدیلی
رنگ سال ۲۰۲۲ مانتو | پوشاک زنانه نیدیلی

ست رنگ سال ۲۰۲۲ |  پوشاک زنانه نیدیلی
رنگ سال ۲۰۲۲ لباس | پوشاک زنانه نیدیلی

خرید انواع پوشاک زنانه در اردبیل

فروشگاه اینترنتی نیدلی با به کارگیری نیروهای مجرب و اطلاع از جدیدترین متد های روز دنیا به عرضه انواع پوشاک زنانه و دخترانه در اردبیل پرداخته است.این مجموعه همچنین به آموزش نکات خلاقانه ای اعم از نکات خلاقانه برای ست مانتوی سفید و ... پرداخته است. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل فرمائید و از مشاوره های رایگان این مجموعه بهرهمند شوید.