advertise

نکات خلاقانه برای ست مانتوی سفید

ست مانتوی سفید_ مانتوی سفید به سبب انعکاسی که نسبت به نور دارد، یک گزینه مناسب در فصل گرما خواهد بود و شما می توانید با پوشیدن آن، گرما را کمتر احساس کنید. این مانتو با توجه به نوع دوختی که دارد، می تواند به عنوان یک مانتو رسمی، اسپرت، مجلسی و … باشد. در اینجا ما نکات مهمی در رابطه با مانتوی سفید آورده ایم. اگر طرفدار مانتوی سفید هستید، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ترکیب رنگ سفید و مشکی؛

رنگ مشکی مکمل رنگ سفید می باشد و شما می توانید با این رنگ به خوبی ست کنید. برای مثال می توانید شومیز، شلوار و یا شالتان را به رنگ مشکی انتخاب کنید. همچنین می توانید به طور یکدست لباس مشکی بپوشید و تنها مانتویتان سفید باشد، چنین استایلی بسیار زیبا است و مناسب فصل های سرد می باشد. شما می توانید با توجه به نوع مانتو این استایل را در موقعیت های رسمی یا کژوال به کار ببرید.


ترکیب رنگ سفید و مرجانی؛

ترکیب رنگ سفید و مرجانی یک انتخاب ایده آل و مناسب برای استایل های بهاره و تابستانه خواهد بود. شما می توانید همراه با مانتوی سفید، یک شلوار کمی آزاد، دامن حریر، شال و یا روسری نخی به رنگ مرجانی بپوشید. رنگ مرجانی رنگ سال ۲۰۱۹ می باشد و یک گزینه مناسب، در کنار رنگ سفید است.

ترکیب رنگ سفید و قرمز:

تمام ترکیب رنگ های قرمز را می توان با مانتوی سفید ترکیب کرد. با توجه به روشن و یا تیره بودن رنگ قرمز می توانید استایل های متفاوتی برای خود بسازید. همچنین شما می توانید همراه با مانتوی سفید، شال و یا شومیز گلدار به رنگ قرمز انتخاب کنید و یک استایل شاد و جذاب برای خودتان بسازید.

ترکیب رنگ سفید و آبی؛

ترکیب رنگ آبی با سفید، یک ترکیب رنگ ایده آل می باشد و به شما ظاهری آراسته می بخشد. این ست لباس با توجه به تناژ رنگ آبی، در فصول مختلف سال قابل استفاده است. همچنین شما می توانید با پوشیدن شلوار جین به همراه مانتوی سفید یک استایل زیبا و جذاب برای خودتان بسازید. رنگ آبی در صورتی که تیره باشد، می تواند تضاد زیبایی را به وجود بیاورد، پس حتماً این ترکیب رنگ را برای استایلتان به کار ببرید.


مانتوی جلو بسته ی سفید

مانتوهای کلوش جلو بسته یکی از آیتم های پرطرفدار می باشند و شما می‌توانید با آنها استایل های دخترانه جذابی برای خودتان بسازید. ترکیب مانتوی جلو بسته با شلوار جین، یک ترکیب ایده آل و جذاب می باشد. شما می توانید این استایل را در دانشگاه و محل کارتان نیز به کار ببرید.