advertise

جدید ترین متد انتخاب لباس مناسب

جدید ترین متد انتخاب لباس | نیدیلی

راهنمای انتخاب لباس

خرید لباس برای افراد حساس می تواند دشوار و گیج کننده باشد. بعضی اوقات با داشتن ایده ای به یک فروشگاه بزرگ می روید ، اما وقتی به آنجا می رسید دیگر نمی دانید از کجا شروع کنید. سبک ها ، برش ها ، اندازه ها ، رنگ ها و مارک های بسیار متنوعی وجود دارد که ممکن است باعث سردرگمی شما شود. داشتن یک ایده برای انتخاب لباس خوب کار را بسیار آسان می کند. آیا می دانید مدل های معروف چگونه لباس های خود را انتخاب می کنند؟ آیا می دانید راز خوش استایل بودن برخی افراد چیست؟ 
اگر دوست دارید راز خوش استایل بودن را بدانید ابتدا باید بلد باشید لباس مناسب با استایل و شخصیت خود انتخاب کنید. در این مقاله با وبسایت نیدیلی همراه باشید تا به بررسی شش نکته ای که با رعایت آنها می توانید لباس مناسب و درخور شخصیت خود را انتخاب نمایید. فروشگاه اینترنتی نیدیلی عرضه کننده انواع لباس های زنانه در اردبیل می باشد شما می توانید برای خرید انواع لباس های زنانه در اردبیل بصورت آنلاین به فروشگاه آنلاین نیدیلی مراجعه نمایید و سفارش  خود را ثبت کنید.

گام اول : در انتخاب لباس در نظر گرفتن شکل بدن

کاترین ژوبرت ،استایلر می گوید: "وقتی به بدن خود در آینه نگاه می کنید ، در مورد آنچه می بینید با خود صادق باشید. به عنوان مثال ، اگر شانه های باریک و لگن پهن تر دارید ، شکل گلابی هستید. به دنبال لباسی باشید که به شما در تأکید بر بهترین ویژگی های شما کمک کند. مهمترین نکته ای که هنگام خرید لباس باید به آن توجه کنید دقیقا همین موضوع می باشد. یعنی انتخاب لباس با توجه به استایل بدن خود برای داشتن یک استایل خوب شما ابتدا باید بدن خود را به درستی بشناسید اگر به دنبال مطالب کامل تری برای شناخت فرم بدن خود هستید می توانید مقاله انواع فرم بدن سایت نیدیلی را مطالعه نمایید.

انواع فرم بدن  | نیدیلی

اندازه های بدن | نیدیلی

گام دوم :اندازه گیری دقیق اندام های مهم بدن خود را بدانید.

زمانی که از اینترنت خرید میکنید یا حتی مراجعه حضوری برای خرید دارید بهتر است اندازه دقیق خود را در ذهن داشته باشید. از نوار اندازه گیری استفاده کنید و اعداد دقیق را بنویسید. اندازه گیری هایی مهمی که باید انجام دهید :
• دور سر شما برای اندازه کلاه 
• بازوی بالا برای آستین 
• گردن که اهمیت بیشتری در لباس های مردانه دارد 
• گسترده ترین یا کاملترین قسمت سینه یا نیم تنه شما 
• دور کمر طبیعی 
• باسن برای لباس زنانه 
• فاصله از کشاله ران تا پایین مچ پا

گام سوم :مطمئن شوید که لباس شما متناسب است.

تناسب مهمترین قسمت در انتخاب لباس خوب است. لباس متناسب باید راحت باشد و مانع حرکات شما نشود در حالی که خیلی گشاد یا شلخته به نظر نمی رسد . اگر قصد لاغر شدن دارید ، لباسی را خریداری نکنید که تصور می کنید ظرف چند ماه در آن جا می شوید.
این موضوع باعث می شود که لباس در لحظه به دل شما ننشیند و کلا آن لباس را فراموش کنید. بهتر است در هر زمانی لباسی مناسب با بدن خود در آن زمان را خرداری نمایید.
لباسی که خریداری می کنید بایستی با استایل، شخصیت و سایز بدن شما متناسب باشد تا بتواند تاثیر مثبتی در ظاهر شما داشته باشد.

تناسب لباس با بدن | نیدیلی

گام چهارم :لباسی بخرید لباس که در حال حاضر اندازه شماست

اگر اکنون لباسی کاملاً متناسب نباشد اما فکر می کنید با فرم آمدن برای تابستان بسیار زیبا به نظر برسدخرید آن ایده خوبی نیست. برای اندازه فعلی خود خرید کنید ، نه آن چیزی که فکر می کنید باید داشته باشید.
شما نمی خواهید برای لباسهایی که ممکن است هرگز نپوشید پول هدر دهید . اگر کت یا ژاکت در تمام طولش دکمه ندارد ، مناسب نیست. اگر در یک تکه لباس غرق شوید ، مناسب نیست. اگر از شما آویزان است ، باید اندازه دیگری را انتخاب کنید.


راهنمای خرید لباس | نیدیلی

گام پنجم : نحوه به نظر آمدن لباس از پشت را بررسی کنید.

یک لباس و یا کت و شلوار در نگاه اول از جلو خیلی خوب به نظر آید اما از پشت وحشتناک است. اگر تلفنی با دوربین جلویی دارید ، آن را با خود به اتاق رختکن ببرید تا از آینه تن خوری پشت لباس را بررسی کنید. ببینید آیا گشاد به نظر می رسد یا خیلی تنگ است. مطمئن شوید که برای شما فیت است ، به این معنی که هر آنچه را که نباید نشان نمی دهد .


گام ششم : همیشه از روند مد پیروی نکنید.

کلام آخر اینکه ممکن است بخواهید با سبک های جدید همراه باشید ، اما اگر آن مد ظاهر زیبایی برای شما نساخت ، آن را نپوشید. سبک های جدید را امتحان و فقط گرایش هایی را انتخاب کنید که متناسب با شما باشد . به عنوان مثال ، اگر شما یک پسر لاغر هستید و کت و شلوارهای گشاد پوشیده اید ، برای این پول هدر ندهید.

اولویت سلیقه خود در خرید لباس | نیدیلی