advertise

۳ روش اصلی تشخیص پارچه مرغوب

3 روش تشخیص پارچه مرغوب | نیدیلی

فروشگاه لباس زنانه نیدیلی

در این مقاله از وبسایت فروشگاه بزرگ لباس نیدیلی با هم به بررسی معضلی که اکثر دوستان هنگام خرید لباس با آن روبرو هستند می پردازیم. اکثر افراد هنگام خرید لباس فقط به ظاهر آن توجه می کنند و به کیفیت پارچه آن اهمیتی نمی دهند و پس از مدتی از کیفیت پایین آن لباس گله می کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی نکاتی که هنگام خرید لباس به آن توجه کنید می پردازیم. 
شما می توانید با رعایت سه نکته اصلی که در این مقاله مطالعه می کنید کیفیت پارچه لباس را پیش از خرید بسنجید تا بتوانید لباسی مناسب انتخاب کنید و پول خود را دور نریزید. فروشگاه نیدیلی تولید کننده و عرضه کننده انواع لباس های زنانه در اردبیل می باشد. شما می توانید برای سفارش انواع لباس از جمله شال، مانتو، شلوار و ... زنانه در اردبیل به فروشگاه آنلاین نیدیلی مراجعه نمایید. در فروشگاه ما شما می توانید انواع لباس ها را در تنوع طرح و رنگ بالا مشاهده نمایید و در صورت پسند هر مورد بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. کلیه محصولات موجود در فروشگاه نیدیلی دارای ۷ روز ضمانت تعویض هستند و در صورت هرگونه نارضایتی می توانید محصول را مرجوع نموده و هزینه پرداختی را دریافت نمایید.

تا حالا شده وقتی برای خرید تیشرت، شلوار یا لباس های راحتی یا اسپرت یا خرید هر لباسی میری فروشگاه برات سوال شه که چگونه این پارچه ها رو بشناسم ؟

به صورت کلی اصلی ترین تفاوت پارچه ها از نظر بافت های طولی )تار( و عرضی)پود( با هم دیگر است. پارچه های سوزنی شکل پشت و روی کاملا متفاوت دارند مانند مخمل و یا پارچه های مخمل نخی که به عنوان پارچه های کرکی شناخته شده اند. پارچه هایی با الیاف شبیه مو که در یک جهت قرار دارند به عنوان پارچه های خوابیده معرفی شده اند. بقیه پارچه ها ، مانند پارچه های ساتن و اطلسی، در نتیجه بافت تارهای بلند که در سطح پارچه مشهود است و درخشش مشخصی دارند.


تشخیص کیفیت پارچه | نیدیلی

میزان عبور نور

اولین و سریع ترین را برای تشخیص مرغوبیت یک پارچه،گرفتن آن در مقابل نور است. هرچه ضخیم تر باشد و نور سخت تر از آن عبور کند، یعنی پارچه ای که در دست دارید؛ مرغوب تر است. لباسی که مرغوب تر باشد تار و پود متراکم تری دارد که موجب طول عمر مفید بالاتر و کیفیت بهتر آن می شود. تار و پود متراکم تر موجب جلوگیری نسبی از عبور نور می گردد. اما لباس هایی که تار و پود گسسته ای دارند و جنس نازک و ضعیفی دارند نور را به راحتی عبور می دهند و به طور کلی حس خوبی به شما نمی دهد.

تست مچاله کردن

تست بعدی که می توانید برای تشخیص مرغوب بودن یک پارچه یا لباس انجام دهید، تست “مچاله کردن” است. قسمتی از پارچه را در مشتتان بگیرید و چند ثانیه فشار دهید و پارچه را رها کنید. اگر پارچه سریع به حالت اولش برگشت و چروک نماند، یعنی این پارچه ارزش خرید ندارد و خیلی مرغوب نیست. این موضوع برمیگردد به نوع متریال استفاده شده در تولید پارچه، اگر میزان پلاستیک استفاده شده در تولید پارچه لباس سریع به حالت اولیه برمیگردد ولی پارچه هایی که از تار و پود نخی استفاده می کنند چروک می شوند و تا اتو زدن به همین حالت می مانند. 

3 روش تشخیص پارچه مرغوب
حفظ شکل اولیه پارچه | نیدیلی

حفظ شکل اولیه

از مهمانی های شام خانوادگی صمیمی گرفته تا مهمانی های بزرگ تعطیلات شرکتی ، ما این شادی را دوست داریم و دوست داریم که آرایش ما روحیه جشن ما را منعکس کند. از مهمانی های شام خانوادگی صمیمی گرفته تا مهمانی های بزرگ تعطیلات شرکتی ، ما این شادی را دوست داریم و دوست داریم آرایش ما نشان دهنده روحیه جشن ما باشد. از مهمانی های شام خانوادگی صمیمی گرفته تا مهمانی های بزرگ تعطیلات شرکتی ، ما این شادی را دوست داریم و دوست داریم که آرایش ما روحیه جشن ما را منعکس کند. از مهمانی های شام خانوادگی صمیمی گرفته تا مهمانی های بزرگ تعطیلات شرکتی ، ما این شادی را دوست داریم و دوست داریم آرایش ما نشان دهنده روحیه جشن ما باشد.